Stughelg

God kväll folket.
Jag har nu kommit hem från en mysig helg i Atrids stuga och en annan stuga i Näset. Jag är myggbiten men det är nog sånt man får ta. Lite synd var att det var så mycket myror så det inte gick att ligga på gräset och sola men annars så. Igår kom farmor, mormor, morfar och farfar och hälsade på i stugan, mormor hade gjort plat och farmor hade gjort kladdkaka så det blev en riktigt festlig måltid. Senare på kvällen spelade familjen TP, Jag, Benjamin och Adam vann mot mamma, pappa och Ruben och Cornelia (dom hade barnfrågor så tro inte att det var nått fusk). Idag blev det en båttur i hopp om att det skulle gå att sola i båten men då drev den iväg så långt så vi gav upp det projektet och gick in och spelade yatzy istället (då vann jag också). Sen städa vi och åkte hem så nu sitter jag här och ska snart och jobba. Det bästa är väl att jag egentligen skulle vara ledig men nu går ut och jobbar med kvall övertid, det sitter fint i nästa lön.

Nu ska jag se vad man ska hitta på tills det är dags för jobb.

Astrids stuga


Näset


Kommentarer
Bestemor

Spännande maträtt.....plat. Vet inte om jag har ätit nåt sånt!

2009-06-30 @ 22:53:04
Bestemor

Konstig maträtt ....plat,tror aldrig jag har ätit det!

2009-06-30 @ 23:11:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0