Skärgårdshemmet..

..börjar kännas som mitt hem för att det blev en heldag på jobbet idag. Blev väckt klockan 7, dom bad mig jobba 7-12 jag var då redan inbokan 14-21 men men det är pengar iaf. Blev dock hemskickade idag klockan 20 för då tyckte dom att jag gjort mitt för idag. Så nu sitter jag här och kolllar mailen och ser framemot en lugn kväll med två avsnitt Robin Hood och kanske lite Ben and Jerrys glass som väntar på mig i frysen.

Nej nu blir det att duscha och tvätta håret, har inte tvättat håret på en vecka kanske börar vara dags nu men jag vet inte :P

Hejs

 Skärgårdshemmet


Kommentarer
joel

Hahha oj oj joj jag vet hur det känns, hoppas det går bättre imorn . ps affe hälsar

2009-06-03 @ 19:09:02


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0