Ny vecka, nya möjligheter eller nått i den stilen

Måndag, ja vad mer ska man säga? En ny vecka full med aktiviteter, studenten, balen, andra avslutningar, joypeak, jobb mm. Det ska nog bli en bra vecka skulle jag tro, jag ser verkligen framemot joypeak tror att det kommer blir jättebra. Sitter här vid datorn och funderar på om jag ska duscha och städa lite idag, kanske till och med baka en morotskaka. Men jag måste erkänna det känns fantastiskt jobbigt, värst är nästan duschen. Fattar inte har blivit så sjukt lat på sista tiden. Vad har hänt?
Annars mår jag väl rätt bra får jag väl säga, börjat hämta mig från mina många arbetsdagar på rad och blodtrycket är rätt hyffsat nu också tog det idag hade 105/60 tror jag det är inte värst ändå.

Nu måste jag göra nån nytta..städa kanske eller nått.

Hade!



Kommentarer
Joel

KUL. riktigt kul hoppas han mår bättre nu.

2009-06-12 @ 23:42:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0