Mysig dag/kväll

Fyy vilken mysig dag!
Dagen började med att sova till 12 steg upp och skjutsade mamma till jobbet. Sen åkte jag och Adam och köpte en kulglass. Jag tog polka och lion smak, riktigt god blev den blandning. Jag var först lite irriterad på att dom godaste smakerna, dom jag var sugen på inte fanns. Men sen insåg jag ju att det kanske var bra. Om dom alltid finns så tar man alltid samma, det gör i alla fall jag. Så nu så här efteråt så känner jag att det var bra för dom var ju som sagt mycket goda.
 Jag funderade på att åka till Bergsbyn och äta en glass där men jag insåg att jag inte skulle vara ensam där så jag gav upp den idén. Sen kom jag hem och då satte jag mig i hammocken och läste sista Twilight boken, mycket spännande är det för tillfället. Sen tog jag mig en powernap och begav mig sedan till Elin och Philip för att äta middag tillsammans med dom Johanna och Hannah. Det var riktigt gott, grillad fläskfilé, grillspett, potatis, melon, sallad, tsatsiki m.m MUMS säger jag bara. Sedan bar det av hemmåt och hämta mamma sen bad och bastu med Samuel, Hedvig, Joel, Gustav och Alfred en myskväll. Trots att jag blivit en badkruka så får jag väl erkänna att det inte var så farligt ändå och sen visste jag att bastun väntade på mig.

Nu blir det att läsa en stund sen sova.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0