Middag?

Vaknat och duschat efter en jobbar natt. Det gick riktigt bra att jobba, lite seg var jag kanske vissa stunder för att pga min tidiga morgon så var sömnbristen rätt stor. Nu sitter jag här och har just skickat ett mail till Hjälmareds folkhögskola och medelat att jag inte ska gå där föt att jag hoppas på att komma in  på sjuksköterska i höst. Så just nu känns min framtid väldigt oviss, men kanske är det så det ska vara. Sen försökte jag betala körkortstillverkningen nu också men det gick inte riktigt så bra, fatta som inte vad jag skulle skriva av alla dom där nummerna som står.
Sen funderar jag också på vad som jag ska laga till middag. Jag är som själv för resten av famlijen har åkt till en stuga utanför Boliden. Jag åker dig på torsdag när jag jobbat klart den här veckan och det ska bli skönt att komma bort ett tag.

Nej men nu är det dags, tillbaka till matlagnings tänket.

Hade!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0