Kliar till tusen!!!

Idag är det torsdag och jag ska till en stuga utanför Boliden, det ska bli skönt att ta det lugnt. Läsa, se film, bada osv :)
Sen har jag blivit bjuden till Astrids stuga så jag, Astrid och Maria ska ha en mysig kväll i kväll med bad och mys.

Annars då, ja jag har då mina myggbett på benen och huvet och armarna....jag tror jag blir galen, det kliar  inte bara när jag sover. Jag kan ju inte sova hela dagarna och särskilt när det är sånt underbart väder. Nu ska jag föra över lite pengar till min mor och far.

Ha en jättebra helg, kommer hem på söndag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0