Borsta tänderna

Äntligen en ledig dag. Var dock tvungen att tacka nej till att jobba idag men det kändes helt rätt efter att ha jobbat sen i fredags och ska även jobba imorgon.
Jag åkte upp till stan för att hjälpa Astrid att hitta lite saker, jag undrar egentligen hur mycke av det hon skulle ha gjort som vi faktis lyckades med. Aja jag hittade iaf studentpresent till Hedivg så nu är det gjort, känns väldigt bra. Nu sitter jag och väntar på att Two And A Half Men ska börja sen måste jag nog sova för som sagt jobb imorgon. Men innan jag får sova så måste jag borsta tänderna, jag hatar det. Det är jättejobbigt att ta sig från sängen till toan för att borsta tänderna, men gör jag det inte så kan jag inte sova för då ligger jag och tänker på att jag borde stiga upp och göra det så nu är det bäst att göra bort det.

Natti



Kommentarer
Joel

Det suger , sluta med det ! Tror dom på medeltiden borsta tänderna?

2009-06-12 @ 23:41:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0