Bastu och bad?

Klockan börjar närma sig 13, det är dags att ta sig en dusch och hjälpa mamma baka som jag visst lovade i något svagt ögonblick igår. Vad som ska bakas vet jag inte än, men det ska snart utforskas.
Annars då, ja igår såg jag film med Hedvig, vi såg en dansfilm som heter "Center Stage, Turn It Up". Den var bra, om inte annat så var killen i filmen fräsch. Han såg ju ut som Måns och jag menar vad kan vara fel med det ;)
Ikväll ser det ut som att det ska bli fest. Ja jag vet inte hur det ska sluta, men det blir säkert bra.
Fest på Kallholmen med bastu och bad. Alltså jag vet inte riktigt om det här med bad, det är jättekallt så kanske blir det bastu men inte bad.

Aja nu blir det att baka med mor min.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0