Wallmanstältet

Stadsfesten är nu över och lördags kvällen bestod av kalla/blå händer, spilld öl, dans, folk, rökiga/öliga kläder, trevliga möten, svidande ögon och godisrem. Det låter som att det var mest negativa saker men så var det inte, dom trevliga mötena väger upp det negativa. Jag måste säga att det var en trevlig kväll men erkänner också att jag var sjukt less ibland. Fulla människor blir för mycket efter ett tag och särskilt när man ska städa efter dom.
Idag har jag inte gjort nått alls, bara slappat hela dagen, läst Twilight och ikväll blir det nog film. Förövrigt bara två kap kvar på boken nu, spännande till tusen men är lite less så orkar inte läsa mer just nu. Lite är det nog för att jag inte vill att den ska ta slut för då måste jag börja med något nytt. Dock har jag väldigt många böcker som står på tur för att bli lästa så jag håller mig sysselsatt.

Nu är det dags för film.
Hoj!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0