Stadsfesten

Jobbade natten till idag och insåg hur trött jag var när jag vaknade och klockan stod på 15.30. Det var behövligt. I natt mellan 04-06.30 var jag så sjukt trött och alla sov och vi hade gjort all städning så det var bara att försöka koncentrera sig på TVn och hoppas på det bästa. Det gick hyffsat, men i natt så är jag nog piggar, håller tummarna om inte annat för Marias skull så hon inte behöver göra allt.

Sen förövrigt så har jag en mamma som tycker det är väldigt roligt att kommentera min blogg när jag gjort något stavfel. Och stavfelen finns vill jag lova, men man fattar ju vad det ska vara för ord och man fattar ju vad jag menar osv, men när mamma kommenterar om felen så blir dom så mycket tydligare. Men då känner jag så här att utan dom så blir det inte lika personligt. Så stavfelen, here I come!

I helgen är det stadsfesten som gäller. Fredag är det träffa människor/ lyssna på musik kväll och på lördag ska jag jobba där så då träffar man nog också folk så blir nog en bra helg. Söndag planerar jag att bara göra ingenting, läsa och kolla på lite film/serier på datorn.

Nu ska jag försöka hitta på nått att äta istället för pannkaka..vill inte ha.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0