Tisdag 21 Juli

Haft en mysig kväll med Veronica. Vi åt färsk ananas med glass, det var inte illa vill jag lova.
I söndags såg jag Harry Potter, den var riktigt bra tycker jag. Det som var lite synd var att det kändes som att den började när den sluta. Nu funderar jag starkt på att läsa böckerna, men det är ju så att jag har så sjukt mycket att läsa just nu. Har tror jag 5 böcker som jag ska läsa, så ska jag då börja läsa Harry Potter så blir det 7 till. Aja vi får se.
Imorgon är jag ledig och funderar på om jag ska följa med till min morbrors stuga eller om jag ska vara hemma. Ja det återstår att se. Annars står det rätt stilla i mitt huvud just nu så nå mycket mer klokt har jag inte att säga ikväll. Nu ska jag återgå till att se Patrik 1,5. Godnatt :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0