Tisdag 14 Juli

Tisdag idag och jag har jobbat. Gick bara bra men det var lite väl varmt.
Imorgon är jag ledig och funderar på om jag ska ta mig en sväng till stan och fika. Måste ändå dit för att hämta ut biljetter till Harry Potter som jag och Hedvig ska se på söndag. Aja får se hur det blir.
Annars då, jag det är trästocks torsdag-lördag, där kommer jag att befinna mig och jag hoppas på bra väder och musik och mycket trevligt folk.

Nu är jag iaf rödhårig igen. Det oranga är nu borta, hoppas jag iaf håret håller på att torka så det är inte så lätt att se än men det blir säkert bra.

Nu blir det lite Lipstick Jungle och Two And A Half Men...hejs


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0