Roadtrip

Fy vilket bra sovarväder det är idag, har inte alls haft dåligt samvete när jag steg upp 14:15. Jag har dock jobbat natt i natt så det var ju inte allt för sent att stiga upp av den anledningen. Men det har som varit jobbigt när det varit så bra väder att sova, jag har stigit upp klockan 12 för det mesta men har då inte varit så jättepigg på jobbet. Men men inatt är jag det förhoppningsvis. Jag är dock lite nervös för jag jobbar med Maria och det finns en tendens till att det händer en massa saker och ofta ovanliga saker när vi jobbar tillsammans men jag hoppas på det bästa helt enkelt.

Nu ska jag strax ner till Hedvig och bränna lite skivor inför våran roadtrip imorgon. Vi hoppas den tar oss till Stockholm som planerat med några stopp på vägen. Kanske paradisbadet i Ö-vik, kanske Ikea men en sak som jag vet att jag ska göra på den här resan det är att äta en Mcflurry på mcdonalds. Den som dom gör reklam för är så sjukt god!

Nu är det dags för planering och packning



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0