Nervöst sammanbrott och fiske, vilken härlig blandning.

Idag spred sig paniken i mitt liv. Jag började inse att det snart är Augusti och jag har inte den blekasta aning om vad jag ska göra i höst. Ska jag säga till Hjälmared att jag vill gå där, ska jag jobba på skärgårds till i vår och söka skola igen, ska jag jobba utomlands som aupair eller nått annat, ska jag åka med Hedvig till London!? Jag har inte en aning.

Jag känner att kvällen som innehöll fiske var behövlig. Jag fick två aborrar, Joel en och Olov en gädda. Sanna, Gustav och Alfred som också var med fick nöja sig med fika.



Nu ska jag läsa lite eller se om jag har nån intressant film på datorn.


Kommentarer
Jo3L.

tack för igår Sannah! det blev en härlig feskekvell med lagom mycke action :D

2009-07-24 @ 13:53:39
Jo3L.

btw tror att jag slutat lukta fisk nu, men blodet på mina händer går inte att tvätta bort :(

2009-07-24 @ 13:55:16
Sannah

Ja men det blev det verkligen, bör göras om snarast!

Ha jag hitta blod på min tröja, dock inte nån fisklukt och det är jag glad för :)

2009-07-25 @ 13:24:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0