Myyys!

Fyyy vilket mysigt väder det är. Me like! Det är iaf mysigt när man bara får vara inne och kolla ut på det. Igår var det så här också men då var jag mitt i det så då var det inte lika mysigt.

Igår blev det bast, bad och grillad mat med Peter, Hedvig, Joel och Samuel. Det var en jättebra kväll.
Idag är det tänkt att jag ska på trästocks så jag känner att vädret får bli lite annars tills ikväll annars blir det lite jobbigt kan jag tycka.




Nu blir det mysa i ovädret med lite Lipstick Jungle


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0