Luleåkalaset/Rix Fm

Nu är jobbet klart för i veckan. Så nu väntar helgen..skönt.
 
Igår var jag i Luleå på luleåkalaset/Rix Fm festivalen. Det var trevligt trots mina gigantiska skavsår på hälarna som gjorde att jag var tvungen att gå i sockar den största delen av festivalen och, trots den lilla omväg vi tog på hemvägen så kom vi ändå tillslut hem oah var nöjda med resan.

Ikväll vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på men jag har ju glass och ananas som inte blivit uppäten än så det kanske är dags.
Nu ska jag städa lite sen åka till mormor och äta middag. Hemmagjorda köttbullar, kan det bli bättre?


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0