kallt till tusen, men inte ens en lite mygga..kanon!

Fredag = Stadsfesten = Salem, Ledin, Tiger Lou, Sahara Hotnights, Erik Hassle. Ja jag måste säga det var en bra kväll. Men det var så sjukt kallt fattar inte vad som hände, först var det behagligt, sen blev det svinkallt. Konstigt.
Kvällen började iaf hos Veronica, jag stannade ett tag tills jag var tvungen att åka för att hinna se Salem, så värt det! Han är en så himla mysig artist att lyssna på.
Ja kvällen bestod av mycke vandring och trevliga träffar med trevligt folk.

Imorgon ska jag också dit, men då ska jag jobba i öltälten. Det blir mindre vandring men troligtvis lika många trevliga möten. Sen hoppas jag kunna få smita iväg för att lyssna på Darin ;)

Godnatt sov gott

  
 



Kommentarer
Kaela

fest!

2009-07-05 @ 20:15:07
URL: http://kaelapro.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0