Hemma igen

Nu är vi hemma igen efter roadtripen till stockholm.

Onsdag bar det av mot stockholm vi kom oss iväg vid 13:30 eller något sånt. Vi stannade i Sundsvall för att äta middag, det blev på Mcdonalds och det var inte så illa. Sen fortsatte färden mot stockholm. Jag tror att vi anlände vid 01 nån gång så då blev det sova.

Torsdag: Då hade vi besämt dejt med Tim, middag och bio. Före så hann vi en sväng på stan och kolla lite. Tillbaka till dejten så var filmen bra och maten god. Vi såg "the hangover" riktigt rolig film, sen så sluta det med middag på kungshallen fast det inte var tanken från början men det gick det också.

Fredag: Då var det en heldag på stan som gällde, vi shoppa och åt god kinamat. Tillbaka i lägenheten blev det pasta till middag och senare på kvällen film och "Ben and Jerrys" glass..myyys dag/kväll.

Lördag: Vi började våran färd hemmåt. Stannade i Uppsala hos mina kusiner och fick grillat till middag. Vi hann med en tur på stan där också och en sväng förbi Gränby. Jag hann mysa med min kusins barn Lukas och Emil så söööta dom är. Synd bara att dom hinner växa så mycket mellan gångerna jag träffar dom.
Klockan 20 så forsatte vi med siktet på en plats att parkera och sova i bilen, vi körde till nån stans mella Gävle och Sundsvall. Såg film, läste och sov i bilen..en ny och spännade upplevelse måste jag säga. Kan inte påstå att jag sov jättebra, men det var inte värst ändå.

Söndag alltså idag, har vi kört resten av biten. Stannade i Sundsvall på Ikea och åt lunch och sen bar det av mot Umeå för att köpa en mcflurry sen hem. Nu är färden slut men trevligt var det.

Under resan kom  jag fram till att det är farligt att shoppa i stockholm. Och det är för att samma affärer finns på flera ställen. Kläderna börjar tala till en. Man är först på ett H&M och hittar en tröja kollar på den men tänker den är nog inte så snygg. Sen går man in på nästa H&M och då finns tröjan igen och då är den lite snyggare och sedan på det tredje H&M så är den helt plötsligt snygg. Ja jag säger ju bara det, farligt farligt.

Kommer lite bilder sen men tills vidare kan ni kolla på Hedvigs blogg http://hedviglundstrom.blogg.se/
Nu är det dags för lite serier..hejs


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0