Helg och stugan

Jobbat hela helgen. Ett tag kändes det som att den aldrig skulle ta slut, men jag insåg att det gjorde den för här sitter jag nu och det är måndag imorgon. Jag beger mig till stugan måndag-tisdag eller till onsdag, är ni lediga och har lust att titta förbi så välkommen, slå en pling eller skicka ett sms så ses vi.

Igår kväll blev det nå konstigt spel men Joel, Alfred, Sanna och Gustav. Om vi säger så här, jag och Joel var inte bäst och seriösast. Ikväll blev det film hos Olov, vi (jag, olov, hedivg, sanna, gustav, joel och alfred) såg Oldboy. Den var bra tycker jag, lite spec men men.

Ha en bra början på veckan så hörs vi.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0