V.2 måndag

S: - Jag är jätte kissnödig!
J: - Det är slut papper på toan.
S: - Då får man väl skaka då?
J: - Ja det är ju duschdag imorgon så.
S: - Jahapp så då menar du alltså att det är okej att skaka...du är ju konstig!

Idag ska Jossan byta färg på en tröja som hon köpt sen så får vi se vad som händer. Vädret är inte alls bra idag det är regnigt, blåsigt och kallt.
Jag fyndade i vårat rum imorse det var dock inte något roligt fynd...en mygga. Jag känner att jag är inte rikigt redo för myggor än, men jag har inte hittat något myggbett på min kropp än så den här lilla myggan kanske hade ett hjärta. Troligtvis så ska vi nog åka på den där dagsturen på onsdag så nu hoppas vi på bra väder vilket är mycket ovanligt på det här stället!


Hörs senare under dagen.

// Sannah



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0