Tjoflöjt

Idag är det torsdag. Shopping-torsdag! :) Nämen vi har inte bara shoppat idag, vi har vandrat runt lite, tagit lite kort och sånt. Var bl.a. vid någon Christ Church Cathedral (eller något sånt, minns inte riktigt vad den hette). Sjukt stor kyrka i alla fall, vi har några kort från den. Sannah har köpt en väska så hon kan få hem allt hon shoppat, ska se om jag får ner datorn i en sån kanske. :) Jag sprang in till tjejen i receptionen och frågade om en våg för att väga all grejer vi köpt, men det hade dom tydligen inte! Hon skrattade åt mig.

Vi var nyss och åt på restaurang också, pizza. Smaskens filibajs alltså!

Här är lite kort från dagen! :)

Sannah och floden Liffey

Jag och Wall Of Fame-duden

Christ Church Cathedral


Kommentarer
Jo3L.

Har ni varit på puben än? det måste ni ju vara :P

2009-01-16 @ 14:41:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0