Tillbaka till vardagen

En tur på stan idag. Emma skulle ha underkläder men av någon anledning så blev det bara jag och Astrid på stan. Vi småtitta lite, Astrid inhandlade ett par chinos och underkläder och tro det eller ej jag inhandlade inte nått! Jag är mycket stolt över mig själv måste jag säga. Sen blev det iaf lunch från Ica Torget, en baguette var och en Mer. For en snabbis förbi Jossan och lämnade bilder från resan sen for jag en tväris förbi hos Rikard och sist hämta jag min nya telefon. Nu är jag hemma och har varit ikväll. Myst i soffa med popcorn och mjölk..mums! :D

Jag vill städa men det går inte för det är lite kaos i vårat hus just nu, toan är påväg att bli renoverad och skåp är inlämnade på målning så det är som sagt kaos saker överallt. Jag har inte någon garderob så kläder är överallt så städning får helt enkelt vänta. Det känns nu att jag är hemma till vardagen igen när jag nu ska jobba två dagar nästa vecka.

/ Sannah



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0