Sverige - Uppsala

Nu är vi tillbaka i Sverige och det känns rätt bra faktis. Svenskt godis är awsome måste jag säga och jag kan inte heller klaga på hemlagad mat.

Vi befinner oss just nu hos min moster och mina kusiner i Uppsala. Imorgon blir det en liten shoppingtur i Uppsala och på Gränby och den kommer bli liten för vi har plats med nått mer i våra väskor. Min väska väger 24 kilo alltså 4 kilo för mycket. Jossan hade bara 2 hg för mycket så det kan icket bli nå mer storshopping! 

Mina konstiga felsägningar som Jossan var snäll att skriva ner så att dom aldrig glöms bort!

* Ladderbladder - skulle säga något om en batteri laddsladd eller nått liknande.
* Flocka Buckter - Sjöng lite fel i "djungelboks sången" skulle vara plocka frukter.
* Jag ska byta namn till mammsen - Menade att jag skulle byta namn på min mamma på mobilen men det blev lite fel.
* Vars har du hett av nyckeln? - Jag leta nyckeln.
* Övertexter - Med andra ord en rubrik.
* Ja, du har ju skrivit förtitwo - lite svengelska och annat konstigt.
* Va vad var det går konstigt spelade då? - Fråga mig inte för jag vet inte riktigt vad som hände där faktis!


// Sannah



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0