Jobbiga Jossan

Jossan har nu dragit upp mig ur sängen och tvingat mig att gå och duscha..ååh vad jobbig hon är!  Idag blir det nog ett besök på en skoaffär som har jättemånga fina skor (och snygga skoförsäljare), inte bra att gå dit men det är svårt att hålla sig borta! Jag vet vad mamma och pappa tänker nu "Sannah det ryms inte några mer skor i skohylla du har redan massor av skor där", men jag ska rensa när jag kommer hem så ni kan vara lugna.

Blir säker som vanligt ett besök på Pennys Jossan ska säkert köpa ett par till trosor till sin samling som hon börjar ha här på rummet.
Men vårat huvudmål idag är att hitta till Zara och kanske shoppa lite. Man kanske ska ta och införskaffa sig ett par byxor vem vet.

/Sannah

 ( Hon vet att hon har hål i socken...men det struntar hon i. )


Kommentarer
Far

Jag har hört att den Irlännska flygstyrelsen skulle låna in ett militärt fraktplan ,( typ as-stort ), precis den 27:e så att dom blev av med allt bråte som två svenska kvinnor hade handlat på sig....

2009-01-17 @ 16:15:54
Jossan

Jag vet inte om det räcker, bäst att dom hyr in två i så fall! :S

2009-01-17 @ 18:22:02
... sammy

intressant intressant.

förutom att allt ni berättar är när ni stiger upp(hur jobbigt det är), duschar (som också verkar vara, jobbigt), och shoppar (mycket).

gosh.

2009-01-18 @ 01:46:17
Anonym

:)

2009-01-18 @ 01:46:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0