Helgen

Jobbat i helgen, men även hunnit med lite annat.
Lördag var jag på Vinterrocken, ni som inte var där missa något. Det var mycket bra, bäst var nog sälteatern måste jag säga riktigt kul! Trots att jag var trött efter jobbet därborta och trots att jag nu är som en zombie på jobbet så var det värt att åka dit!

Förövrigt så slog min tanken att det är nära nu tills jag lämnar trygga Sverige och beger mig ut i världen. Packa måste påbörjas mycket snart. Nästa vecka får det bli...som allt annat som jag ska försöka hinna med.

// Sannah på jobbet!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0