Gårdagen.

Man kan tro att jag hade en väldigt krävande gårdag när jag vaknar 15:45 idag men det hade jag då inte.
Jag jobbade kom hem vid 18 tiden, for till Anton och spelade sällskapsspel ("Helt hysteriskt")  med Ella, Anton och hans pappa det var mycket trevligt måste jag säga och om tiden innan jag åker inte var så kort så skulle det defenetivt göras igen! Kom iaf hem därifrån vid 21:30 kanske då kan man ju tycka att jag skulle gå och lägga mig men jag hade då under en lång tid lovat min mamma att sjunga singstar så vi sjöng "ABBA", båda var hesa så det lät inte alls bra men kul hade vi och det är det som räknas. Sen borde jag ha lagt mig men då kände att jag var tvungen att se lite "Gossip Girl" så jag kom inte i säng för än 03:00 kanske.
Så att vara vaken till 03:00 och hade en hel vecka med jobb i bagaget så kanske det inte var så konstigt att jag sov så länge!

Nu är det matdags, tacopaj....mums!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0