Framtiden?

Ja jag börjar ha lite lite att skriva här nu, det blir mest bara om hur mycket vi har shoppat och kan gissa att det inte är så jättekul att läsa. Så jag kanske ska ta och berätta lite om mina framtidsplaner medans jag har dom och inte har ändrat mig till nått annat.

Jag har funderat på att bli barnmorska men har känt att jag inte orkar läsa så länge som det är till det. Först måste man gå till sjuksköterska och sen måste man jobba i 1,5 år och sen kan man söka barnmorska. Men jag är nog mer sugen på att läsa nu än vad jag var just när jag gick ut gymnasiet så jag tror att det kan vara en bra idé. Men först ska jag och jobba utomlands med barn på barnhem och dit vill jag till hösten. Eller så blir det att jag väntar till januari 2010 och fara och jobba och sen söker jag till sjuksköterska hösten 2010 men vi får se. Men det är iaf dom tankarna jag har just nu, ska säkert hinna ändra mig fera gånger men just nu känns dom riktigt bra.

/ Sannah


Kommentarer
Far

Vet du vad du kommer att möta i en nära framtid?

Nae .. tänkte väl det.

Ditt rum har ständigt varit ockuperat av dina "älskade" syskon. Just i skrivande stund befinner sig Benjamin med Axelkompis där ...spelandes xbox.

natti natti

2009-01-23 @ 22:40:09
Maria Hillberg

Man får väl önska er välkommen hem till snöiga Skellefteå då! Flyg försiktig! Kram//Maria :o)

2009-01-24 @ 12:44:12


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0