Dublin!

Äntligen framme i Dublin. Hunnit med att kolla in stan och tagit ett skråv på McDonalds ( ja jag vet jag tycker inte om maten där men jag och joss var väldigt hungriga! ) och som ni märker fixat internet.
Hostelet vi bor på är mitt i smeten (precis vid O'Connell street för er som undrar), högt till tak, jobbiga gardiner, fina sängkläder och sköna sängar. Konstiga och onda fönsterkarmar som kommer att göra min hudfärg lite mer åt det blåa hållet på vissa ställen.

Några snygga bilder har vi hunnit ta som vi tänkte dela med oss av och vi ska försöka fortsätta med det varje dag.

// Sannah & Josefina

 Resultatet av en ond fönsterkarm!

 Josefina och Sannah fanns inte med men det var ju viktigt att dom tog med FIONNULLA!


Kommentarer
mamman

Härligt att höra att hotellet är till belåtenhet.Bilden var lite mörk men jag tror att jag kände igen jogging byxorna!!!Pröva att ringa hem vettja! Kramar från oss alla

2009-01-12 @ 17:06:50
ast.

jaha, tänk om jag hade hetat fionnulla nu då? då hade detta blivit pinsamt va? VA?!

(skönt att ni inte kraschade, pus)

2009-01-12 @ 17:18:23
URL: http://astridmarklund.blogg.se/
Far

Hoj, Du ja gå å lägg mej nu.Vi får väl försöka att ringa sen. Hoppas ni har kul.

Natti

2009-01-13 @ 00:08:25
Elin

Hej Sannah! Hoppas ni får det trevligt:)

Kram Elin

2009-01-13 @ 12:26:19
URL: http://foretjugo.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0