Mys med Hedvig!!

Vilken mysig kväll det blev!
Trots besvär med en ofungerande spis så ordnade vi en stark men väldigt god kycklingwook. Kvällen fortsatte med bad i bubbelbad, ansiktsmask, choklad (ett lager från en "Paradis ask" som skulle vara slut innan kvällen var över) och cider, mys på hög nivå. Sen när bubbladet var klart så var det dags för melodifestival och glass "Rockey Road". Melodifestivalen var väl inte det bästa men men det ska ju ändå ses. Efter melodifestivalen så blev det film och fortsatt knaprande på detta lager från asken. Kan ju avslöja att trots utplockandet av dom mindre goda så har jag ändå tre stycken goda choklad kvar som jag inte lyckats få i mig denna kväll...men det får bli dagenefter godis imorgon. Tillbaka till filmen det var iaf en musikal som heter "Across The Universe" jag tycker det är en bra film, lite speciell men jag gillar den, om inte för musiken så varför inte för dom snygga som är med i filmen ;)

Hoppas ni haft det lika mysig om än det kan vara svårt att klå, hade!

/ Sannah

  Kycklingwooken      

       Riktigt god glass!


Kommentarer
Anonym

"Cider"? "Dagenefter godis"?

2009-02-23 @ 08:24:49


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0