12:18

Nu sitter jag här igen och taggar inför skidor. Börjar dock inte för än 12:45 men det blir bra, då hinner jag äta nåt innan också.
Ikväll är det jobb 16-21 det ska nog gå bra det också. Ju mer jag tänker på det ju mer ångrar jag mig att det är jobb hela nästa vecka och inte tid för att fara på lägret i Dundret som mat tant med Johanna. Det skulle ha varit awesome! Men jag får stanna hemma och tjäna pengar.

Fick förövrigt min lön idag, jag hade inte väntat mig så mycket av den för under januari jobbade jag bara 4 dagar 1 av dom var dock nyårs men ändå. Jag trodde jag skulle få ca 2000 men si vad fel jag hade jag fick över 5000 sinnes vad värt.

Imorgon är det fredag igen, tiden dår så fruktansvärt fort. Då blir det iaf Bruks och snörugby..kommer bli kul :)

Ha en fortsatt trevlig dag.

/ Sannah

Svensk bronsmedalj till damernas stafettlag!
Taggar för morgon dagen då vi förhoppningsvis får se herrarna ta medalj i stafett!


Kommentarer
jonatan

svar: jag ska söka där, men det är ju långtifrån säkert att jag får det, så jag ska kolla runt :)

2009-02-26 @ 14:49:15
URL: http://jonatanst.blogspot.com
ast.

tolvtusen min vän. tolv. tusen.

2009-02-26 @ 20:48:26
URL: http://astridmarklund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0