Slapp dag.

Just nu ligger jag och slappar i soffan och kollar på TV, senare idag kanske det blir stan om jag orkar he mig ut i det här vädret, att ta sg över isen är som ett träningspass. Igår var det Bruks. Mycket trevligt, varm choklad, vild innebandy och kvällen avslutades med bonka bäver helt galet spel när det är många som är med!

Ikväll börjar Melodifestivalen, är den inte lite överskattad?! Jag undrar också hur skellefteå ska spåra nästa vecka när det är här. Dom har ju redan satt upp en räknare på CK som ska räkna ner tills det börjar. Men samtidigt så kan det ju aldirg bli värre än förra gång Melodifestivalen var i Skellefteå. En rosa gran och ja jag vet inte vad jag ska kalla dom rosa sakerna som var lite överallt i stan..tarmar!?
För min del blir det jobb så vi får se om det hinns med nå melodifestival.

Önskar er en fortsatt trevlig dag, själv ska jag återgå till TVn!


Kommentarer
Anonym

Det kommer att spåra totalt!

dom ska göra lerfigurer av alla som ska delta!

2009-02-07 @ 16:03:28
Anonym

^

I

Hedvig

2009-02-07 @ 16:04:56
Sannah

Ja men vad är det för strunt!! :O

Det kommer verkligen spåra!

2009-02-07 @ 19:03:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0