PAIN!

Huvudvärk, mensvärk, ont i knät och ryggen, allmänt psykiskt trött..så nu har jag fått det sagt! Men det ska nog bli bra är ju ledig nu så! :)

Jahapp vad har ni missat i mitt liv dom senaste dagarna då..hmm nä inte nått. Hemmet är fortarande ett kaos, toan är inte klar men vi har dock fått tillbaka skåpen så nu kan dom börja fyllas igen så kanske det blir lite ordning i köket iaf. Veckan ser rätt tom ut just nu, inte nått jobb framöver än vad jag vet men det kan komma.
Torsdag imorgon får se om det blir att simma då om mitt knä känns bra. Fredag är det bruks ryktas om att det blir snögubbsbyggning innomhus..fråga mig inte hur det ska gå till men det finns nog nån smart plan bakom det. När jag får veta så ska jag tala om det för er.

Undrar om man inte ska ta sig i kragen och baka nått ikväll..hur låter det?

Ha en fortsatt trevlig kväll!

/ Sannah



Kommentarer
Kaela

ägd av mens!

2009-02-11 @ 18:29:54
URL: http://kaelapro.blogg.se/
Sannah

Kan man verkligen säga!

2009-02-11 @ 20:01:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0