Trött eftermiddag.

Oj oj så fantastiskt trött jag är. Inte van att stiga upp så tidigt nu när jag inte jobbat på länge. Imorgon är jag ledig, då kommer Malin hit vi ska se lite skidor, ta en promenad och förhoppningsvis också hinna baka bullar.
Förövrigt vilket kanon väder vi haft idag, synd bara att jag var fast på jobbet men jag fick försöka njuta inifrån och det gick lite bra iaf.

Senare på kvällen imorgon blir det cellgrupp och Kenny Starfighter, måste ju uppfriska minnet på serien nu när filmen snart kommer!

Annars idag så har jag inte gjort så mycket alls, kom hem åt lax och potatis det var inte dåligt, sen har jag sovit i soffan.
Funderar om man kanske ska ta och klara av en film men risken att man somnar ör stor så frågan är, är det värt det?

/ Sannah



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0