Söndag 8/2

Sov till 14 idag efter hårt arbete på Skärgårshemmet! Oj oj vilken händelserik natt det var, allt skulle dock hända samtidigt och till sist kunde man inte göra annat än att skratta tills man grät.

Kvällen bestod av middag med alla cellgrupper, mycket trevligt. Det bjöds på en ovanligt god kycklingsallad sen fortsatte kvällen med diskussioner om vad som en cellgrupp igentligen är och vad det innebär att vara med i en. Vad vi vill åstakomma med en och vad det från början är tänkt med en.
Cellgrupp = Lärjungaskap, Gemenskap, Evangelisation.

Får inte glömma att det bjöds på fika, kaffe och en kanongod sockerkaka!

Ikväll har jag först sett Greys Anatomy sen har jag och min lillebror Adam sett "Bolt" en rolig film måste jag säga.

Sängen väntar, godnatt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0