Onsdag 18/2-09

Vaknade upp hos Veronica, jag smyg vakna först lite när hon for till jobbet men sen somna jag om och vaknade upp igen själv men nog gick det bra nog. Tack för en trevlig kväll igår Veronica med mat och mycke prat! :D

Hälsat på på Balderskolan idag, väldigt trevligt att träffa många av dom lärare jag hade under mina 3 år på omvårdnadsprogramet. Sen blev det lunch (FISKPINNAR) med Samuel, och vi tog oss senare vidare till allmosan ett tag sen gick jag till bussen, men alltså det är så fantastiskt kallt ute så jag var nära på att inte klara mig hem sen. Sprang den sista biten.
Ikväll har jag sett klart Merlin oj oj vad spännade och jag vet inte när det kommer nya avsnitt..jobbigt läge.

Nu ska jag nog sova snart eller så blir det kanske film eller lite tv.
Godnatt.

/ Sannah



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0