Nattarbete

Just nu sitter jag på jobbet. Har just bäddat om mina små gamlingar så nu hoppas jag dom ska sova gott i natt.
Det här är den första av 5 jobbdagar denna vecka. Jobbar imorgon natt, torsdag kväll, fredag dag och sen sist lördag natt. Känns bra att ha fått så mycke jobb nu när jag kommit hem, det behövs om jag säger så. Också skönt att få lite koll på dagar och tider igen har varit lite dagavild när jag inte gjort så mycket. Var förövrigt på stan idag och kollade på datorer..vilken djungel! Men jag tror jag hittat en nu för 6000 så den blir att införskaffa denna vecka tror jag.

Sov nu så gott!

/ Sannah


Kommentarer
ast.

dagavild? kallholmspråk? jag förstår ingenting.

2009-02-03 @ 10:14:24
URL: http://astridmarklund.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0