Myskväll hos Veronica

Sitter hos Veronica och väntar på att hon ska duscha klart så att vi kan börja laga mat. Blir lite sen mat men vad gör det. Vi hade tänkt oss kött och pommes med en sås..det kommer bli kanon!

Tidigare idag har jag bara tagit det lungt, tog mig en tur på stan och träffade Linda, jag köpte ett linne från H&M som jag hade tänkt trycka på vi får se hur det går.
Just nu taggar jag inför fredag, kommer bli väldigt mysigt att träffa Emma, Astrid, Lina, Linda och Johanna och hennes lilla Isak...mys mys! :D

Nu kommer nog Veronica snart så dags att laga mat!

/ Sannah


Kommentarer
ast.

ska isse med?! shit. nu blev det tagg.

2009-02-17 @ 21:41:27
URL: http://astridmarklund.blogg.se/
Sannah

Jag har hört det ryktas så ja :)

2009-02-17 @ 23:43:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0