Lilla snutten

Kom just hem från jobbet. Har haft delad tur idag men har ändå hunnit med lite idag. Jobbade först 7-12 sen åkte jag till stan på timmarna, köpte present till min syster som fyller 8 år (hjälp så stor hon håller på att bli) sen gick jag ett tag till Rikard. Sen var det bara att ta bussen mot skelleftehamn igen och jobba resten av dagen. Men det har ändå varit en rätt hyffsad kväll måste jag säga gamlern har varit snäll.

Det tråkiga ikväll är att min söta och bästa gamling troligtvis kommer vara död när jag kommer imorgon. Han hade 1 minuts andningsuppehåll när jag gick från jobbat. Stackar lilla söta gubbe. ;(

Några ord om melodifestivalen måste jag väl också klämma in. Ja det var ju verkligen inte dom bästa idag måste jag säga. Var nån bra är frågan? Jag var ju som sagt lite upptagen med jobb men såg snabbgenomgången och det var nog.

Nu ska jag gå och äta lite fruktsallad och duscha känner mig äcklig!

/ Sannah


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0