Lagsprint dam och herr!

Sugen på att ta mig en promenad för det är ju kanonväder! Men nu är det ju så att det är skidor på TV så jag är fast här i TVsoffan. Men Malin kommer på ett tag så då kanske det blir att slita sig från skidorna och ta sig en promenad ändå för jag känner på mig att hon kommer tvinga mig till det. 
 
Men nu återgår jag till tittandet för snart åker sveriges damer!

Hejs!
/ Sannah

Hur gick det nu då, jo damerna tog ett silver men för herrarna gick det inte lika bra dom kom på en 6 plats.


Imorgon är det damernas stafett och på fredag herrarnas.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0