Knoners!

Vilken kanonkväll. Min kropp är dock inte lika hel som den var när kvällen började men det är smällar man får ta när man kör snörugby två lårkakor blev resultatet.
Ja snö fanns det iaf gott om, man sprang (elelr sprang och sprang, plumsa är väl ett mer passande ord) ca 3 steg sen var man helt slut. Men kul var det. Nu borde jag ha sovit för ca 2 timmar sen men ändå sittar jag här...men jag ska ta mig i kragen och gå å lägga mig så bilderna kommer kanske imorgon om jag orkar.

Godnatt sov gott.

/ Sannah


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0