Jobb 7-17, söndag 15/2-09

Just nu sitter jag på jobbet och det är väldigt lungt. Fika ha dom fått så nu är dom lugna.
I fredags var det snögubbsbyggande och det gick bra, kallt om händerna var det men annars bara bra. Vi byggde inte så stora men vi byggde iaf.

Igår var melodifestivalen i Skellefteå, jag var dock inte där jag såg det hemma från soffan och det var nog så bra. Jag såg det med Rikard och måste väl säga att båda var nöjada över finalisterna. Heat och Måns. Ni får själv gissa vem som var vems favorit.
Efter blev det film "Benjamin Button" en bra film enligt mig om ni frågar Rikard så kan han inte svar för han sov större delen av filmen..illa.

Ikväll är det cellgrupp hos mig, hade tänkt bjuda på kladdkaka och bär, hoppas det ska smaka, hinner dock inte städa så välkommna till ett stökigt hus.

Jobbet väntar ha en fortsatt trevlig dag.

/ Sannah



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0