Ingen Södergren i stafetten idag.

En ny dag med strålande sol och inte alls så kallt, men jag sitter ändå bänkad framför TVn och även denna gång så är det skidor som är orsaken. Idag är det herrarnas stafett. Återkommer med resultat senare.

Sen försökte jag idag att byta tema på min blogg. Men jag fattar inte hur man gör om man inte vill ha nått av dom förvalda som finns. Det är ju bara en massa bokstäver och siffror och man vet inte vars man ska ändra och framförallt vad man ska ändra till. Nej det får vara som det är nu tills jag har nån som kan hjälpa mig att styra upp det.

Nu ska jag återgå till tittandet.
Hejs

/ Sannah

Jaha det blev en 6 plats för det svenska herrlaget, det gick inte så bra alls. Det blev stor spridning redan från början och sverige låg efter 1.10 efter första sträckan. Det var för mycket tid att ta igen under resten av stafetten och sverige tappade mer och mer. Sedan hade norge och tyskland sina bästa slutspurtare på sista sträckan så chansen att sverige skulle ta någon medalj var väldigt liten väldigt fort. Men men nu ser jag framemot damernas 3 mil imorgon och herrarnas 5 mil på söndag och hoppas att Anders Södergren då är frisk och kan vara med.

Bruks ikväll!
Ha en fortsatt trevlig dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0