Fredag den 13

Helt underbart väder idag. Sol och inte alls så kallt! Jag och Cayenne har varit ute på isen idag. Det tyckte hon om sprang som en tok!
Kom in och har städat köket. Inte kul att torka spisen och i ugnen..så mycket smuts! Men nu skiner det i köket. Och om jag ska vara ärlig så är det inte så tråkigt att städa ganska kul faktis för efter så ser man resultat.

Fredag den 13 idag så ta det lungt ;) Bruks ikväll och temat med snögubbsbyggandet har jag fortfarande inte fått mer information om så vi får se vad som det blir.
Nu väntar jag på min syster hade tänkt att vi kunde gå ut och fika lite och dricka varmchoklad!

Hade bra!

/Sannah

Några bilder från våran lilla fikastund ute:

       

   

Här kommer några bilder från snögubbsbyggandet:



        


Kommentarer
Anonym

jasså? en kopp varm choklad? "smaklig måltid" :P

2009-02-13 @ 14:47:42
Sannah

Tack det var riktigt gott!

2009-02-13 @ 15:52:47


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0