BULLBAK!

Idag har Malin varit hos mig. Vi tog oss en promenad till Ica för att köpa ingridienser för att kunna baka bullar.
Och bakning blev det i mass och parti och goda blev dom också och det kanske är huvudsaken. Kanel- och Vanlijbullar fyller nu våran frys här hemma..kanoners! :D

Snart blir det middag, spagetti och köttfärsås, tror att det är det bästa faktis. Sen bär det av till Joel och cellgrupp vi ska ju som sagt se Kenny Starfighter och jag tar nog med mig lite popcorn och mjölk..mums så gott.

Måste nog sammanfatta dagen som en riktig kanondag!

/ Sannah








Sen måste jag bara få lägga in en bild från en morgon när jag gick till jobbet. Jag gillar verkligen vintern när det är lagomt varm och solen är framme, eller på väg fram kanske man ska säga:



Kommentarer
Anonym

Men Vem var det som gräddade bullarna ?

2009-03-01 @ 18:51:23


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0