14:00 God morgon!

Uppstigen och rätt så pigg ändå. Pappa lagar mat som snart ska ätas och det bästa är att det är spagetti och köttfärsås..finns det nått bättre?

I natt väntar arbete igen dock inte sånt hårt arbete..betår mest av att natta små gamlingar och se på TV. På fredag är det bruks be there!

Lördag fika nån?

Till Astrid:
Dagavild = Ingen aning om dag eller tid, man har helt enkelt inte något behov av att veta vilkgen dag det är.

// Sannah

 Det här är från Duvan cup 2007 "Skellefteå Busungar" heter laget, lägger ut den bara för att jag var så fantastiskt dålig på att ta kort i år.


Kommentarer
ast.

jahaaa. dagaVILL!

2009-02-04 @ 16:27:35
URL: http://astridmarklund.blogg.se/
Sannah

Jag vet mamma sa att det är så man säger, men jag är inte som alla andra jag säger dagavild!

2009-02-04 @ 23:08:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0