stupid klocka!!

Vaknade i morse 07.15 för att se julkalender, bra kan jag ju inte påstå att den var. Nej jag gilla den inte så det blir pelle svanslös och teskedsgumman för mig del.

Mitt nästa projekt är att börja stiga upp på morgonen, jag somna om till klockan 12 idag. Det är illa, fattar inte att klockorna inte ringer. Men nu har jag ställt en som verkligen ska ringa och jag hoppas jag vaknar av den. Ska börja stiga upp klockan 8 eller 9 på morgon för att hinna med dom ljusa timmarna på dagen också.
Ikväll blir det visst jobb på hemtjänsten, hade det inte varit så lite jobb som på den senaste tiden hade jag nog tackat nej för vi har egentligen cellgrupp ikväll men nu blir det jobb.

Aja tillbaka till det jag höll på med.

Schemat inför kvällens jobb


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0