stannar inne

Har kommit fram till att det inte blir nå stan idag, vägrar frysa och trängas med alla giriga människor!
Igår jobba jag till 12, sen var det annansagsfika hos Dahlbergs sen jobb och efter det Nocks. Jag och Vicki var på nocks träffa lite folk det var rätt trevligt ändå. Men det var många som man inte kände också. Vid 1 tiden begav vi oss först till Frasses sen till Max och där träffa vi ännu mera folk. Det var som att vara på station men man kunde prata med varandra och såklart det var på Max och inte station. Sen blev det att skjutsa hem några sen hem å sova.

Nu har jag ganska nyss vaknat, tagit igen lite förlorade sovtimmar så här under julen.

Sen förövrigt är jag less på snön! Det vägrar ju sluta snöa. Jag tror attt det snart har snöat i två veckor 24 timmar om dygnet!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0