stan hela dan

Torsdagen går mot sitt slut och fredagen närmar sig.
Idag steg jag upp vid 9, for ut och sprang, och fyy så kallt det var. Måste köpa nå andra kläder om jag ska kunna springa den här årstiden. Sen blev det stan med Linda och Emma. Jag köpte bara behövliga saker, ett par vinterskor och shampo och balsam. Bra gjort av mig som alltid brukar köpa nå onödigt eller onödigt och onödigt minder behövligt kanske jag ska säga.
Kvällen spenderades i rektorsvillan på Medlefors. Jag och Astrid såg Nightmare Before Christmas och åt lite vindruvor och godis. En mysig kväll och en bra dag helt enkelt.

Imorgon blir det upp i tid, ska försöka hinna byta hos mina fiskar innan jag far å simmar klockan 11.
Nu ska jag se Glee sen sova. Godnatt allesammans.

Mina nya vinterskor




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0