Scrubs?!

Godmorgon, har just stigit upp och väntar på att tiden ska gå, ska nämligen och simma 10.15. Men iaf nu när jag satt här och klicka runt lite på datorn så hitta jag just att det har kommit två nya avsnitt av Scrubs?! Whats up with that?! JD har ju slutat, inget Scrubs utan JD. Aja håller iaf på att ladda hem dom så vi får väl se om dom är bra eller inte.

Tillbaka till dagens planer, simning, kurs och efter det blir det bak och städ. Ska byta hos mina fiskar och sen hade jag tänkt baka gaffelkakor.

Skriver väl senar om hur det har gått med mina dagsplaner.

Vill ha 7 & 8 också


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0