presentkortsåldern.

Jag började tänka idag när jag insåg hur trött jag var för att Caleb hade väckt mig så tidigt igår för att han var taggad på julen. Jag vill också vara liten igen och tycka att julen är årets höjdpunkt, och tro att tomten finns, och inte kunna sova dagen före för att det är så spännande och vakna svintidigt för att det är julaftonsmorgon och gå och vänta på tomten hela dagen..jag vill jag vill.

Nej nu har man visst blivit stor. Julen är mysig det är den, det är kul när släkten kommer hit och man får umgås. Men allt runt om med en babbiljard paket och annat det har man nu växt ifrån. Nu har man kommit till gränsen att man jobbar på jul. Dock inte julafton men juldagen och annandagen, man jobbar för att det är bra med pengar osv.

Men jag har haft en bra julafton, men saknade verkligen barnakänslan. Fick en massa bra julklappar, en skål, handdukar, rakhyvel, presentkort x flera, pengar, armband, tvål mm. En massa bra saker :)

Aja snart är det dags för julafton hos farmor och farfar också.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Karin Sannah Magdalena Sehlstedt

Resor, livet, familjen, jobbet, problem, funderingar, serier, kompisar, väder, stavfel, nyheter, tro, framtiden...osv. Ja den här bloggen kan nog innehålla lite av varje. Trevlig läsning!

RSS 2.0